2006

Året 2005
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
massor, men främst var jag på Hultsfred. Det var trevligt.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag har aldrig haft några nyårslöften!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej.
4. Dog någon som stod dig nära? 
ja, min gammelfaster. 
5. Vilka länder besökte du? 
Usa och Egypten typ.
6. Är det något du saknar år 2006 som du vill ha år 2007?
gamla tider, men de får man ju inte igen. Annars typ pengar.
7. Vilket datum från år 2006 kommer du alltid minnas, och varför?
hultsfred, minns inte vilka datum det var. 29/9-1/10, Idas födelsedag.
8. Vad var din största framgång 2006?
Minns inte
9. Största misstaget?
jag gjorde många misstag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk har jag varit x-antal gånger.
11. Bästa köpet?
Hulstfredsbiljetten och Österrikeresan2007
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Fika, mest hela tiden.
15. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Ida gjorde mig glad så fort jag var ledsen. 
16. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2006?
Cowboys, massa something corporate, hurt.
17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
massor.
18. Vad önskar du att du gjort mer?
vart mer öppenhjärtad, lagt mer pengar på musik istället för fika.
19. Vad önskar du att du gjort mindre?
överanalyserat.
20. Hur tillbringar du jul? 
med massa släkt, först hos mormor&morfar och sen på djupvik. 
21. Hur många one night stands?
öhm. 2-3 kanske?
22. Favoritprogram på TV? 
Dool!
23. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
jag ogillar flera.
24. Bästa boken du läste i år? 
minns inte, läste ovanligt lite. 
25. Största musikaliska upptäckten? 
minns inte. 
26. Något du önskade dig och fick?
Elpiano <3
27. Något du önskade dig men inte fick?
biljetter till nine inch nails
28. Årets bästa film? 
v för vendetta 
29. Vad gjorde du på din födelsedag 2006? Hur många år fyllde du?
Mina fina vänner överaskade mig när jag fyllde 17 :)
30. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
säkert. jag vill inte älta
31. Hur skulle du beskriva din stil år 2006?
varierande.
32. Vad fick dig att må bra?
Flera vänner!
33. Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp ftw!
34. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? 
valet.
35. Vem saknade du?
Rebecca, typ. sen lite andra gamla vänner. det är läskigt hur mkt man glider ifrån varandra.
36. De bästa nya människorna du träffade?
träffade mest nygamla.
37. En värdefull läxa du lärt dig i år?
flera stycken.
38. Citera en sångtext som summerar ditt år 
Det går inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback