jul?

Öhm. ja.
Julafton imorrn. Det känns inte direkt. Har ingen riktigt julkänsla, det var länge sen jag hade det.
Har mest ångest över att behöva sitta och vara trevlig på jullunchen med alla äckliga barn och 100 släktingar. Det är en lättnad att komma till djupvik på kvällen. Det är där den "riktiga" julen börjar.
NAHLA BLI FRISK!
Jag vill ju att du ska komma till mig på måndag och pröva min veganska julmat.
Har kämpat hårt med att laga den och är väldigt stolt över mig själv, faktiskt.
Annars har jag shoppat julklappar till mig själv idag ^^.
Svart klänning
leopardmönstrade leggings
leopardmönstrad sjal
guldögonskugga
vit ögonskugga
foundation
mascara
foundationsvampar
nagelfil

ja. det var trevligt. Är fortfarande lite ledsen, men fasterMaria är så söt. Hon bryr sig så mycket! Hon är arg på pappa, det känns ganska bra.

God Jul btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback