jahapp

Orkar inte skriva så ofte egentligen, men men.
Idag har varit en lång dag. Känns som det som hände på förmiddagen var igår.
Satt uppe halva natten med svenskahemtentan som skulle in idag. Sen Gemu, fick MVG på provet, då blev jag glad. Sen var det matte, förståår fortfarande inte så mkt.
Sen låg jag och sov i soffan mellan 12-14.30 för att jag var tvungen att vänta på Lisa. Lisa min Lisa. Sen bar det av till Båtmässan. Riktigt riktigt trevligt. Har saknat Lisalou så mkt! UNDERBARA MÄNNISKA!
Sen möta mamma i handen och sen Linedance i sköndal. Det var trevligt trevligt.
Imorrn ska jag klippa mig, det ska bli skönt. Få lite ordning på trasslet.
I helgen är det bara konfirmander som gäller. Fredag är det återträff och lördag är det de nya kottarna som gäller.
Var hos syv häromdagen också. Det blir antingen en fritidsledarutbildning eller marknadsekonomiutbildning. Vi får se. Antingen ett halvkul jobb där jag tjänar mkt pengar eller ett jättekul jobb där jag tjänar lite pengar. Mamma tycker att jag ska läsa marknadsekonomi, såklart. Men framtiden är oviss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback