10/4

Gårdagen var en sjukt bra dag!
Började med en underbar sovmorgon för att sedan åka in till handen för att köpa hårfärg och fika med Frida, Susse och Erika. Mysigt värre. Sen blev det en till fika för mig, Frida och Susse hemma hos Anna, Kajsa och Lovisa. Sen åkte jag och Frida hem till mig för att pyssla hår! Blev sjuukt snyggt! Uppklippt, mörkt och mer längd. Aj Löv!
Sen åkte vi och åt middag hos Madde, Susse var där också. Hade världens bästa kväll där. De är människor som man kan prata om ALLT med. Helt sjukt. Det bästa är att det är raka rör som gäller.
19 maj då tjejer? Det blir najs.

Idag blir nog också en bra dag. Ska upp till gården snart och ha lite "möte" om livekvällen som jag och melissa ska fixa. mysmys.
Sen ska jag typ.. sova. nääh. Träffa Bells tror jag, och dansa :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback