12/4

Håhåjaja. jag har ont i min rygg. Var med Linn, Paula, Maria och Joanna på klubben och kikade på emegenza, en tävling som Linns pojkväns band är med i. Det var nice. De 2 sista banden innan vi gick var sjukt grymma.
Sen är det alltid lika trevligt att träffa folk. Linn speciellt. Massa massa bra är hon.
Imorrn ska jag fika med Bettan, och äta lunch med Linn om hon inte åker till skolan. Sen är det brandbergsgården som gäller på kvällen. Ska se Infinity och Elemental 6, det ska bli nice.
Snart är lovet slut, det ger mig ångest. Måste plugga. USCH! jag orkar inte. Well, har ialf gjort lite nytta på lovet, jag har städat mitt rum idag, och rensat min garderob. Så den som känner sig manad får ju gärna komma hit och titta igenom det jag rensat ur innan det ges till myrorna. Ta det man vill ha, först till kvarn gäller!


Kommentarer
Postat av: Susse

Haha jag har redan en sån skjorta så ;) men tack ändå! Jag lovar att jag ska organisera ditt rum, så fort jag får tid så ska jag göra det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback