13/4

Dagen har varit bra, förutom imorse. Blev väckt av ett sms halv nio! sjukt irriterande, kunde inte somna om sen heller. Usch usch. Satt mest på soffan och chillade sen. Det var skönt. Åkte upp till Dalarö vid halv två för att träffa Bettan, fick vänta i 40 minuter på att hon skulle sluta. Vågade inte gå in i skolan eftersom jag alltid blir utslängd av Einar. Gubbe! Men sen kom Bells och skulle upp och träffa pao, så då följde jag med henne in.
Sen gick jag och Bettan hem till hennes pappa för att hon skulle packa lite. Jag fick inte ens komma in i huset för att hennes pappas fru är ett freak! Sen gick vi ialf till Bagis och fikade. Mums, fast allt var nästan slut och stackars Jossan jobbade ensam. Det var knökfullt!
Nu sitter jag här hemma och lyssnar på lite Dixie Chicks medans Bettan letar igenom klädhögen som jag har rensat ut. Sen bär det av till Brandbergen för att se Parah, Infinity och Elemental 6. Såg Infinity igår också ju, och de gick vidare till finalen som går av stapeln på Debaser Medis. Så jäkla kul! WOHOW!
Bettan ska sova här ikväll också, det blir mys. Vi har haft en lång diskussion för hon tänkte dissa mig för sin pojkvän :O! men jag fick henne på andra tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback