15/4

Ååååh! Jag vill verkligen inte till skolan imorgon. SNÄLLA LÅT MIG SLIPPA!
Jag är så trött på skiten. Alla har noll planeringsförmåga och det är konstant kaos. Och inge Sweden Rock blire heller. För dyrt. Jag hoppas på Arvika nu. Dit vill jag ännu mer.
Idag glömde jag att jag skulle fika med Lisen, gud vad jag skämdes. Men men, sånt händer ibland. FÖRLÅT igen. Istället satt jag på bagis med Ida, när hon inte behövde serva kunder. Det kom ett gäng äckelöstermalmsfjortisar, men jag ignorerade dem. Sen höll jag i danslektionen idag, det gick ganska bra. De börjar bli duktiga nu, våra små linedansare.
Kom hem och åt vegetarisk chorizo, helt okej. Kollade lite på televisionen med mami och papi, men tröttnade + att jag behövde göra klart ett arbete i kuhi. Insåg att det Jenny hade skrivit var typ allt som behövdes. Så gjorde en framsida och lite sånt bara. Sen ringde jag min kära vän Frida Det var roligt att prata med henne. Hon delade min ångest över morgondagens skolgång. Uschuschusch. Men snart slutar vi ialf, även om vi slutar sist. Stackars oss.

Veckan kommer bli lång. Måste egentligen göra en samhällsuppgift tills imorrn men min skrivare ska nog få krångla lite, likaså mitt internet. Tisdag så är det studentskiva, det blir najs. Juste imorrn är det dans också ja. Sen onsdag så ska jag repa med Maria och sen måste jag plugga ungefär halva natten. För på torsdag är det nk-prov. Hemska tanke. Fredag är det säkert också något viktigt som händer. På lördag är det konfirmander som gäller, och sen kommer Annie ut så vi kan träna linedance. På söndag ska jag jobba 10-15, sen på kvällen åker jag, Annie och mami och papi på linedancekryssning. Det ska bli trevligt. Missar måndagen med kuhi-redovisning. Vad "synd". Moahahahha.
Nu behöver jag inte känna någon ångest om jag inte hinner uppdatera den här veckan ^^.
Hej sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback