16/4

Det är precis lika hemskt att komma tillbaka till skolan som jag hade tänkt mig. Har ingen lust att vara med speciellt många av människorna här. Har en mental svacka igen. Det var länge sen nu. Synd bara att den kom med våren.
Höll på att börja gråta på sånglektionen. Hade inte fått veta att vi skulle sjunga våra egenvalda musikallåtar på en clinic. Jag tänker verkligen inte sjunga upp den som jag egentligen valde, så nu måste jag välja om. Jag hatar sånt här. Är sjukt stressad och kan verkligen inte ställa mig inför folk och sjunga om jag inte är helt förberedd.

Jag hatar att våran skola inte kan planera! Om ca. 1 och en halv månad så är det rytmusfestivalen och det har inte ens gått ut någon information om det. Det kommer aldrig gå. Och jag är sjukt stressad över samhällsarbetet som jag verkligen borde börja jobba med, men jag orkar inte. Sen ska vi få ett avgörande arbete i historia. Vi ska skriva om Kalla Kriget. SÄMST! ååååh. Jag får ångest. Vill bara att det ska vara sommar. Vill sitta på planet på väg till USA och dricka vin med min mamma och slippa tänka på någonting. Jag vill vara ledig. Jag vill åka till Arvika med mina vänner. Jag vill segla Ariel med Melissa. Jag längtar så sjuuuuukt mkt!

Imorgon blir det ialf studentskiva. Ska bli kul. Glömma bort allt för ett slag. Jag och Nahla ska sitta och smygsupa under Joels konsert, för vi har inte råd att köpa på krogen. Jag saknar Nahla massor. Vi ses aldrig längre, och det här blir Beas början på slutet av skolan. En och en halv månad kvar. typ. shit. Jag vill också ta studenten. Hur ska jag orka detta sista år i skolan? Jag borde nog börja gå till kuratorn. Har fått höra det några gånger. För att jag drabbas av ångest. Usch. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Paula

Hajj Martina! allt bra ^^?

Postat av: Paula

mmm mys! tuffa tider nu! jo de är väl bra, har ett bajs piss prov i morgon bara...

2007-04-16 @ 21:51:38
URL: http://paula.bloggagratis.se
Postat av: Paula

Haha aa! de är bara å bita ihop ;)
men på fredag drar jag till Spanien iaf mohaha :D

2007-04-17 @ 15:38:47
URL: http://paula.bloggagratis.se
Postat av: Bea

Vad för ångest? Inför framtiden? Det fixar sig alltid!

2007-04-22 @ 11:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback