18/4

Igår var en av de sjukaste kvällarna på länge. Var på frias studentskiva. Det var lovely. Hade sjukt kul. Jag tror att ungefär hela haninge var där, det kändes så ialf. Helt galet. Träffade massa människor och sådär.
Kom hem halv 5 imorse, gick upp 9, åkte till skolan. Har mått rätt okej idag, är bara sjuuuukt trött, och har inte pluggat färdigt inför nk-provet. Det är illa, men det funkar.
Tog ut extensionens idag. Jag orkar inte ta hand om dem, och så satt de lite skevt för att jag hade beställt för få microringar. Fy på mig!
Nahla åker till Norge i helgen, jag vill också. Men kan man inte så kan man inte. Nästa gång. Annars så kommer de närmsta veckorna bli min död. HejdåMartina typ. Men det är lungt. Snart är det sommar. Jag lever på hoppet. Är mer skoltrött än någonsin, men jag vill inte sänka mina betyg så det är bara att kämpa på!
adieu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback