19/4

Eftersom jag har världens kanske tråkigaste lektion, GeMu (gehörs- & musiklära), så tänkte jag blogga lite. Kan berätta lite mer ingående om tisdagens bravader.
Börjar med att jag och Nahla stänger in oss på våran enorma handikapptoa och ägnar näsan en timme åt att göra oss i ordning. Sen så rör vi oss mot slussen eftersom jag inte hade ätit lunch så jag nästan dog av hunger. Åt en underbart god grekisk sallad. MUMS! Sen så smygdricker vi lite av min sprit innan vi ta pendeln till handen. Vi började föra redan vid 16.00. Spännande spännande. Sen åkte vi till Fredrika och satt på deras toaletter och drack folkisar, HAHA! Jag kände mig som 13 år igen. Det var komsikt. Vi träffade Rebecka och gick på esmk3:ornas Disco konsert. Joel sjöng :D sjukt söt. En annan tjej som sjöng var inte lika söt och det kan ha varit den hemskaste musikupplevelsen jag någonsin haft. Efter spelningen började vi röra oss in mot staden och Claras. Vi förade hela vägen in vilket ledde till att vi blev sjukt kissnödiga. Eftersom vi inte hittade någon toalett och vi var tidiga så vi kunde inte gå till skivan än så hittade vi en undanskymd trappa där vi kissade. Nöden har ingen lag! Efter den lilla bravaden rörde vi oss åter mot Claras. Väl där träffade vi Alayah. Trevligt trevligt. Hon hade också förat, så vi var roliga tillsammans.
När vi kom till skivan var det redan massa människor där, och det kändes som om man kände alla. Hela haninge var där, nästan. Jösses. Stötte på massa konstiga människor och det var väldigt trevligt. Flertalet blev utslängda framåt kvällen pga fylla, men jag klarade mig, och det är ett under. När klockan närmade sig 3 lämnade jag, Bea och Nahla partyt i jakt på MAT! Vi gick till kebaben vid centralen och åt falafel. Sjukt god. Sen blev det nattbuss hem till Nahla dit vi kom vid halv 5. Då var vi fulla och trötta och somnade nästan direkt, för att gå upp 4,5 timme senare och bege sig in till skolan. Jag var alltså redigt trött igår. Kan man ju säga. Försökte plugga NK, det gick sådär. Kommer säkert få IG och behöva göra om det, men that's life.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi sov faktiskt knappt 4 timmar haha!
det var kul att bete sig som tretton.
<3

2007-04-20 @ 19:08:24
Postat av: Bea

Verkligen ett under. Du betedde dig som ett fyllesvin!
Skoja. :)

2007-04-22 @ 11:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback