8/4

The truth with any kind of wound or disease is to dig down and find the real source of the injury, and ones you've found it, try like hell to heal that sucker.

Ehm, ja. Veckan har varit lång, och relativt ensam. Har varit helt okej. Jag gillar att vara ensam hemma egentligen, bara inte när det är mörkt och läskigt. Ibland önskar jag att jag hade grannar.
Familjen kom ialf hem igår. Väldigt trevligt, och idag infann sig kollektivet igen.
Träffade Jennie och Stina idag också. Stina älskar att gå i trappor så det blev ett gäng vändor upp och ner. Konstig unge det där. Väldigt söt dock.
Har hälsat på mormor och morfar också, och Lotta och Patrick. Sett deras pyttebebis. Den var soet.
Imorrn ska jag fika med Frida, Madde och Susse. Lovely people! Big love till dem. Sen ska jag och friday köpa hårfärg och sen åka hem och fixa mitt hår. Kan inte bli bätttre.

Frida har kommit till det där momentet när man blir sjukt irriterad när man går bort för att folk inte orkar laga vegetariskt. Jag vet inte om man någonsin kommer ifrån det. Folk ser det som ett problem. Jag förstår inte grejjen. Det gäller helt enkelt att verkligen intala sig själv och på så sätt dem man besöker att det inte är ett problem. Fast är man vego själv så vet man ju det, men folk förstår det inte. Det är inte svårt. Det krävs inte så mycket jobb. Att laga vegetarisk mat är L Ä T T! Herregud. Det finns hur mycket färdiga biffar och sånt som helst om man inte orkar laga mat. Sen är det inte svårt att göra en bönsallad eller så. Det räcker. Människor är bra spännande ibland alltså.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Dom kanske inte gillar vegetarisk mat :)? Oavsett hur "lätt" den är att tillverka...

2007-04-10 @ 23:41:49
Postat av: Martina

Men de behöver ju inte äta den? typ. Bjuder man någon på middag får man ju skylla sig själv. Det är inte som om någon klagar om man skulle vara allergisk.

Postat av: Todd.

Jag har upplevt precis samma sak som du, massvis med gånger. Känner mig alltid missannpassad under typ grillkvällar eller liknande. Sitta där med sin sallad (för det är de ända de tror man äter) ihopklämd mellan vidriga blodiga biffar!

2007-04-13 @ 11:58:57
URL: http://todd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback