April.

Min mörkrädsla har visst inte tänkt att lämna mig det här året heller, och nu har jag inte ens min katt som sällskap. Vet inte riktigt var hon är.

Har fortfarande grymt ont i halsen. Det suger. Hade uppspel idag, och det gick sådär. Sen så hade jag sånglektion också. Jill gillade mitt låtvar, det var tur det eftersom det gjordes i panik på morgonen. Hon tycker att jag är duktig på att sjunga musikal och tycker att jag ska söka någon skola i typ skåne som tydligen har jättebra rykte inom musikalbranschen, men jag är skeptisk. Har iof alltid drömt om att få jobba med musikaler, men jag vet inte.
Annars har helgen varit bra. Var hemma i fredags, sen jobbade jag lördag på dagen och såg elemental 6 på kvällen. Jobbade igår också, sen åt jag middag hos farmor och farfar eftersom farfar fyllde år. Det var mysigt. Skönt med lite sällskap också. Hatar verkligen att vara ensam hemma. Eller egentligen inte, men tycker det är obehagligt att vara ensam på kvällarna.
Pratade med Papi i telefon idag, han hade högtalare på så pratade med lillebror, chrille & ellis också. Jag är sjuuukt avundsjuk. Nästa år ska jag åka upp och ta med mig ett stycke vänner och rocka gärnet. Då jeflar.
Veckan är rätt fullspäckad också. Fast det är bra. Då hinner jag inte vara så himla mörkrädd.
Imorrn är det linedance, på onsdag ska jag och Ida på bio och på torsdag vet jag inte, men det löser sig. Sen fredag och lördag så jobbar jag och på söndag kommer familjen hem, då ska Jennie och sötstina komma och äta middag här också. Stina är typ det enda barnet som jag gillar. Världens goaste unge! Alltid glad och kramig. Bäst helt enkelt, och Jennie har ju en till bulle i ugnen. Hoppas den blir lika glad och mysig.
Nu ska jag sova gott folk, måste orka plugga till hi-provet imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback