test, typ.

Sätt din musik på blanda
Efter varje fråga går du till nästa låt
Använd låttiteln som svar på frågan
Sist av allt, fuska inte!

Hur mår du idag?
Saturday night

Kommer du komma långt i livet?
Here to stay

Hur ser dina vänner dig?
I won't make you

Kommer du att gifta dig?
The interview

Vad är ditt livs themesong?
Two of a kind

Vad är ditt livshistoria?
slow down baby

Hur är skolan för dig?
Bad day

Hur kan du komma framåt i livet?
If I ain't got you & Higher ground

Hur kommer imorgon vara?
Climb every mountain

Vad är det bästa med dina vänner?
Our last summer

Vad finns i lager för nästa vecka?
Get sick soon

Vilken sång beskriver dig bäst?
Good people

Hur är det med ditt liv?
Nothing like you (when you're gone)

Vilken låt ska spelas på din begravning?
Understand

Hur ser världen på dig?
I swear

Kommer du ha ett lyckligt liv?
Summer shudder

Vad tycker dina vänner om dig?
I can't belive it's not love

Har du en mörk hemlighet?
What a feeling

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Popular

Hur kan jag göra mig själv glad?
There you'll be

Kommer jag någonsin ha barn?
Falling for you

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
At the bottom of everything

Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
The graduation song

Vad är några tips till mig?
One more cup of coffe

Hur kommer jag att bli igenkänd?
Highschool stalker

Vad är min danssång?
Respect

Kommentarer
Postat av: Todd.

Gjorde det, hm?
Hur kan jag göra mig själv glad?
Change your mind
Haha en del klockrena!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback