22/8

Har kännt mig lite dissad och utanför de senaste dagarna. typ. Men det går väl över I guess.
Skulle gått till baba, men det går inte. Finns ingenstans där jag kan sova, typ. Och jag har ju börjat skolan så det är inte som om jag kan ta första bussen hem imorrn och sova halva dagen direkt. Känns lite segt. Nahla ska dit också. Shit alltså. Har tänkt på hur segt det kommer att bli i skolan utan henne. Tur att jag har Jenny ialf <3.
Har ialf fått bästa schemat i skolan. Tur det. Ledig måndagar, slutar halv elva typ på onsdagar och kvart över tio på fredagar. Helt galet. Jag ska söka jobb och försöka jobba så mkt som möjligt.
Känner mig lite deppig just nu, skolstart och lite utanför typ. Inte så kul. Besöka den nya skolkuratorn snart? Det blir nog så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback