22/8

Pratade med Nahla nyss. Känns lite bättre. Stackarn, hon får alltid sitta där i telefon och känna sig hjälplös när jag ringer, men det är så bra. Allt släpper när jag pratar med henne och sen mår jag bättre efter. Hoppas bara att hon förstår det så att hon inte går och oroar sig.
Hon och Karin ska flytta till Göteborg också. De ska titta på en lägenhet snart snart. Det känns lite sådär. Ensamt typ, men det är bra också. Då vet jag att det alltid finns någonstans dit jag kan fly för att få vara ifred. Inte bry mig om vad som händer i sthlm. Och med mitt schema så kan jag vara där 4 dagar i sträck. Underbart. Någonstans dit jag bara kan fly. Det är så det ska vara.
Fan. När det är bra hemma så är det alltid något annat som inte funkar.
Pratade med Jenny idag också. Har ju fått hör att jag med min "perfekta uppväxt" mår dåligt för att må dåligt. Destruktiv lixx, men den som påstår det har inte frågat om min underbara perfekta uppväxt. Det känns sådär, måste prata med denna om det. För det känns jobbigt att hon tror det, även om hon bryr sig om hur jag mår. Min uppväxt har inte varit så perfekt som många tror. Hur bra är köpt lycka? Det finns en anledning till att jag shoppar när jag mår dåligt, jag är uppväxt så. Man köper lycka och kärlek. Så är det inte nu längre, men det sitter i lite.

Pratade med Emmi förut också. Hon gör mig glad. Det är lixx... så bra bara. Hon sitter och säger att hon aldrig skulle göra så mot mig, och jag tror henne. Väldigt mkt. Så glad att vi har kommit nära varann, även om det inte blev förrns efter vi slutade gå i samma klass.

Dagens rätt är lätt Nahla, Emmi och Jenny.
Vad skulle jag göra i skolan utan Jenny? de skulle inte gå. Och nu har de särat på oss på flera lektioner, hur ska det gå?! Min trygghet i skolan lixx. De funkar bara inte.

Ett rörig inlägg, jag vet, men jag orkar inte tänka mer idag.

Kommentarer
Postat av: Emmi

du är verkligen bäst. fin rakt igenom. på insidan och på utsidan. i love you.
<333333333333333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback