25/8

Första helgen efter lovet. Shit alltså, känns redan som om jag har gått i skolan i hundra år och aldrig haft lov. Det  var ingen mjukstart i år inte, men det är lugnt. Jag överlever.

Ska jobba i helgen också, 10-17 både idag och imorrn. Ikväll kanske Frida kommer hit och äter och imorrn kanske Nahla. På måndag har jag ingen skola, men ska jobba hos mami istället. Jag gillar att ha en inkomst. Sen är det ju skola. Ska jobba rätt mkt tills mitt sommarjobb slutar ha helgöppet för säsongen. Är ledig var tredje helg fram till sista helgen i oktober, fast i oktober jobbar jag bara 10-15. Ska försöka skaffa ett jobb inne i stan också, där jag kan jobba de dagar som jag slutar så tidigt. Det skulle vara bra. Pengar är alltid bra. Speciellt eftersom jag måste lägga undan pengar till Usa-studierna. Både till att betala skolan och sen så vill jag ju gärna ha lite fickpengar också.

Kommentarer
Postat av: Emmi

jag e ju inte ens duktig :D va vill du ha hjälp med söto? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback