2/8

6 dagar till, sen är jag fri i 9 dagar. Underbart!
Ska försöka boka tatuering nästa vecka, hoppas på att Frida och Susse ska kunna boka åt mig, annars får jag försöka hinna med det på torsdag. Det löser sig.
Jag har världens bästa pappa! Idag lyckades han fixa fram 2 st biljetter till Kent i Göteborg den 24 november. Utan att jag typ behöver betala 2000 kr/st. YES! Lycka. Kent alltså. Blir fjärde spelningen nu. Gillar dem fortfarande lika mycket. Jag lyssnar inte på dem så ofta, det går lite i perioder. Men jag tror de flesta har ett band som de känner lite speciellt för. I mitt fall är det kent dårå. Älska älska <3
Vill vara ledig och umgås med vänner nu. Sommaren har bara försvunnit. Poff sare.
Nästa vecka ska jag jobba fram till ons, då ska jag fira Helena 18 år, sen ska jag träffa Susse och Frida och chilla på Baba. Det är najs. På tors ska jag äntligen fixa mina naglar, och sen ska jag träffa Jennie, Stina och min nya bebis! (läs Jennies 1 månads dotter). Stina är ett av de få barn som jag tycker om. Gullebarn alltså, hoppas den nya bebisen är lika snäll och söt. Stina var värsta ängeln när hon var liten, och är fortfarande. På fredag ska jag antagligen träffa Madde på kvällen, saknasakna. Sen på helgen vettesjutton. Ta det lugnt typ, för sen är det ju dags att segla Ariel med Melissa. Kommer bli underbart, hoppas bara att det blir fint väder!

Kommentarer
Postat av: frida B

Du är nästan aldrig ledig. ska du inte ha sommarlov alls? Japp onsdag! fett najs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback