29/8

Dagarna går framåt. Har lyckats lägga om mitt schema lite så att jag inte slutar så sen på torsdagar i början på terminen ialf. Typ vid 15 blir det nu, istället för 18. Det är bra. Matten kommer nog vara ett ganska stort ämne det här året. Måste börja plugga det hemme t.o.m. :/, inte så kul, men vad gör man inte. Svenska läxa till på fredag också. Och måste komma igång med projektarbetet. Skitskitskit. Ikväll börjar linedancekursen också. Hoppas det går bra. Får ialf pengar för det. Kommer få ca. 4000 till jul bara för att håla linedance 3 timmar i veckan. Shit pommes alltså.

I helgen är det utgång med Ida, Lise, Malin, Hebing och Erica. Det ska bli kul. Länge sen jag var ute nu, och jag är ju typ inte ledig så många helger. Inte förrns i mitten på september någon gång, då är min första helt lediga helg. Det suger.

Har köpt tågbiljetterna till Gbg också. Ida och jag ska se Kent. LOVELY! Längtar så sjukt mkt. En av de få saker som gör att jag längtar till November. Det är bajskallt! JÄVLA SKIT! jag känner mig som en isbit :/

Kommentarer
Postat av: nahla

jag hatar kyla!!!

2007-08-31 @ 14:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback