9/8

Jag orkar inte skriva ett långt meningsfyllt inlägg här. Jag är bakis, hade underbart roligt igår. Middag på mysingen först för Helena fyllde 18, sen in och möta Ida på tåget och sen susse, frida och madde inne på söder. Baba för hela slanten. Det var chill, jag har fått prata av mig med Sus igen. Det är bra. Har fixat nya naglar också, och imorrn är det drop-in på east, så antagligen så har jag en tatuering imorrn kväll. Lovely!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Baba med vännerna, och träffa Nahla. Nahla gör mig alltid glad <3
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? läste andras bloggar
Det sista du sa högt? "men det var ju bara du"
Det senaste någon sa till dig: "Hejdå, vi ses på söndag"
Vad har du druckit idag? vatten, och cola.
Vad var det senaste du åt? choklad
Vad var det senaste du köpte? mat
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit
Vad är det för väder hos dig nu? disigt, sol och moln.
Godaste glassmaken? ben & jerry's cookie dough
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njaä
Sover du tungt? ibland
Drömmer du mardrömmar? det händer 
Trivs du med ditt jobb? Till och från, mest från.
Favoritklädsel? klänning
Favoritlåt just nu? I don't know how to love him & high on you 
Vad ser du om du tittar till höger? kuddar
Vad gör dig glad just nu? Vännerna, och att jag kanske ska tatuera mig imorrn
Vad ska du göra härnäst? Träffa frida, susse och madde
Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? bakistrött
Favoritgodis? choklad
Kläder just nu? "Jesus is my homeboy"-tröja & hard rock shorts
Sommarplaner? sommaren är snart slut, men det som är kvar är tatuering och ariel.
Hur många kuddar sover du med? 5
Spelar du något instrument? Jag försöker spela piano, men jag är sämst
Morgon eller nattmänniska? Natt
Vad är viktigast för dig? familj och vänner
Är du kittlig? ja
Snarkar du? Ibland
Stjärntecken? vattuman
Äckligaste insekten? spindel
Stökigt eller välstädat? Stökigt
Längtar du mest efter just nu? Arielresan där det ska chillas med Melissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback