10/12

Idag har jag fått en liten ego-boost, så då tänkte jag passa på att skriva.
Ego-boost #1: Mina medarbetare hoppas att jag får jobba kvar nästa termin (nu jobbar jag extra, och det är inte säkert att man får vara kvar efter 31/1)
Ego-boost #2: En av mina medarbetare tycker att jag skulle passa som ungdomsledare (som jag planerar att utbilda mig till) för att jag skulle vara en sån bra förebild.
<3 alltså.

Har även sett Bettans julshow, duktiga lilla flicka. Jag blev stolt! (det var ju trots allt jag som pushade henne mest att välja dans ;), typ)

Personalmiddag imorrn. Det blir najz äzzzzz. Och på fredag ska jag luncha med fridakungen, det blir bra. Det var länge sen och jag saknar henne. Synd bara att det inte fanns någon plats så att jag kunde fixa håret. Det hade varit najs. Nu ser det ut som skit. Måste tona det.

2 veckor till julovet, typ. Och nästa vecka har jag inga som helst planer på att gå i skolan, det är lovely.

Kommentarer
Postat av: Emmi

egoboostar är bäst!

Postat av: yoo

fan du börjar arta dig nu alltså! bra där. jesus e med dig

2007-12-14 @ 01:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback