24/12

Jag fattar ingenting. Julafton. Helt knäppt. Tiden bara rusar iväg med en. Jag gör så mycket så jag inte hinner stanna upp och tänka, och när jag väl stannar upp och tänker blir jag knäpp. Jag hatar det. Har jobbat 7 dagar i sträck nu. Har varit helt okej, lite tröttsamt bara. Julafton idag = bara typ en vecka till nyår. Det är också knäppt. Vill fira nyår med typ 1000 olika människor. Har halvt om halvt lovat ett par stycken på olika håll. Dåligt av mig. Nu kommer jag få problem att välja vilka jag ska vara med. Har en inbjudan till fest, men tror inte att jag väljer den för jag kommer vara jätteyngst av alla och sånt hatar jag. Känner mig så oerfaren och blyg då. Andra alternativ är bojkott med Ida, vilket är lite lockande men jag är jävligt sugen på att festa också. Fan. Joanna, Linn och Maria vill att jag ska vara med dem. Jag vill vara med Fridakungen. Får lite dåligt samvete mot alla andra, men hey. Måste ju fira nyår med dem som jag själv vill. fan. Tänk om man kunde vara på flera platser samtidigt?

Är iallafall nöjd med årets julklappsinköp. Färre än vanligt, men bättre. Jag är kung. Hoppas att jag får schyssta julklappar också. Absolut kvalitet före kvantitet. Jag har önskat mig en macbook, det är typ allt. Hoppas hoppas hoppas. Skulle vara så najs.

Åååh, är lite nervös för jobbet också. Jag menar. Alltså. Alla kommer ju inte få vara kvar :/, och jag är den enda som går i skolan vilket gör mig mycket mer begränsad än alla andra. Trivs så jävla bra bara! Vill verkligen vara kvar. Fast det är flera grejjer som är lovande dock. Butikschefen har bett mig skriva ner när jag kan jobba i vår (hon har bett flera, men ändå). Har lärt mig att banka också vilket är jättebra att kunna. Typ sånna grejjer. ååååh! Jag vill!

Vi får se vad livet har i beredskap. Nytt år, nytt... liv? fan.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hey tjejen! :) jag fick en snow fairy av min syrra i julklapp! :D en stoor! :D och rykten går om
att det var dig hon köpte den av :D good job girl, jag tror mirre va med på dalarö den gången du berättade om den. We like! Ni ska nog få träffas precis innan min födelsedag också, om det har kommit in något nytt vilt :)

Postat av: kungen

Det är lättare att dra flera människor man (i det här fallet du) tycker om till samma ställe än att typ.. hugga isär sig själv och vara på flera. Jag har också olika saker att välja på, bla en fest i åkersberga. Men jag struntar i den, vill va me Party-Marty. Ser också fram emot att träffa Ida, jag gillar henne skarpt. Saknar dig så! Tänkte att vi faktiskt måste sjunga singstar eller karaoke på nyår! please! I like it a lot! Kärlek(L)

2007-12-25 @ 19:37:59
URL: http://frida-b.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback