28/12

Är inte vidare pepp på att jobba idag. Har varit grymt förkyld sen julafton så skulle egentligen behöva vila, men vad gör man inte för pengar. Gillar ju att jobba egentligen. Sitter på lunch just nu. Det är skönt. Måste snart börja igen.

Antagligen utgång ikväll. Antingen med Linn och gänget till Harry, eller med Emmi till 90's. Det blir kul vilket det än blir. Ska försöka ta det lugnt så jag inte bli sjukare än vad jag redan är, det vore ju inge roligt. Har inte så mycket att säga egentligen. Det händer inte så mycket i mitt liv. Jobbar mest, inte mycket annat. Måste förbereda mig för usa-resan och dessutom läsa ut en engelska bok + antingen en kafka eller woolf roman. Har inte ens börjat. Ska vara klart tills skolan börjar. Well well. Tar tag i det någon annan dag.

Over 'n' out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback