Bäst eller bäst?

Har inte skrivit på en vecka. Ja, vad har hänt den här veckan då? Inte mycket överhuvudtaget. Vanlig vecka. Skolaskolaskola. Träningen har gått bajs dock. Har kännt mig lite hängig och sådär.
Igår var jag på Upstairs med Bettan, det var lovely som vanligt. Sen sov hon här så planerade vi lite konfagrejjer idag. Det var nice.
Sitter och kollar ¨på Dirty Dancin nu, lovely film! kan den typ utantill. Haha. Fas ska nog kolla ligte på aristocats nu. Den är najs.

Det som är så otroligt BÄST just nu är att jag precis pratade med Tyra i USA. Hon ska boka intervjuer på Loyola som jag har kollat lite på. Så himla snällt. Hon känner en tjej som har jobbat där och det ligger jättenära deras hus. Hon vill att jag ska komma och bo där. Hoppas bara att jag kommer in på Loyola. Vore så BÄST!. Ett års musikstudier i New Orleans lixx. LOVE! <3
Ska bli så roligt att komma dit igen! Jag var bara 6 år sist jag var där. Scheisse. Snart snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback