poop

10 favoriter:
Färg: typ, många.
Mat: chevré toast, just nu.
Band: just nu, Hello Saferide.
Film: ingen aning
Bok: Mina döttrars systrar
Sport: dans?
Årstid: alla har sin charm
Veckodag: lördag
Glassmak: cookie dough
Tid på dygnet: 21-05

9 för tillfället:
Humör: trött
Smak: tandkräm
Kläder: pyjamas
Bakgrund: mörk
Nagellack: vinrött
Tid: 23.04
Omgivning: tyst, mörkt, mitt rum.
Irritationsobjekt: att livet är så orättvist.

8 första: (i livet)
Bästa vän: första bästa vän? typ Frida.
Screen name: haha, typ, porslinsflickan
Husdjur: Klassekatten
Piercing: Öronen
Förälskelse: någon som gick i min klass på lågstadiet typ?
Musik: Carola
Bil: aldrig haft.
Kyss: vet inte.

7 senaste:
Cigarett: länge sen
Mat: sallad med mozarella och tomat röra
Dryck: vatten
Biltur: från sporthallen och hem
Kyss: i fredags
Spelad låt: hello saferide - my best friend
TV-program: parlamentet

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: päls
Mat: ärtsoppa
Musik: falsksång
Dryck: whiskey
Personlighetsdrag: Besserwisser

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Var på stiftsungdomsmässa och sen på café te & tro
Du kan höra just nu: datorns surrande
Du inte kan leva utan: vatten?
Du gör när du har tråkigt: sjunger för mig själv.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Ida, Nahla, Rebecca
Du tycker om: många, men Ida, Nahla och Bea bl.a.
Du inte gillar: publiceras inte i min blogg.

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan:
Att livet blir bra i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback