Sjukling

Så var det STUH i helgen igen. 18+ den här gången. Det kändes inte lika bra som det har gjort alla andra helger jag har spenderat på Graninge. Jag var seg och höll på att bli sjuk så jag orkade inte vara trevlig och social, men det är fortfarande otroligt givande att komma dit.

Just nu är jag hemma och är sjuk. Feber och grejjer. Känner mig alltid otroligt deppig när jag är sjuk. Allting känns fel och galet. Lite vinterdepp är det också. Den kom faktiskt ovanligt sent den här gången, vilket känns bra. Hoppas bara att den inte sitter i längre för det.

Idag skulle jag egentligen ha lämna in hemtentan i historia, men eftersom jag är hemma och sjuk så går det ju inte. En annan anledning till att det inte går är att jag inte har gjort den än. Måste göra den tills imorrn. Tänker säga att mitt internet krånglade så att jag inte kunde maila det till honom heller. Jag har egentligen bara inte hunnit göra den. Allt känns sjukt stressigt nu. Måste göra GeMu låten också. Har gjort ungefär ingenting och den ska vara inne nästa torsdag. Shitshitshitshit. Jag vill verkligen inte. Tänker vara sjuk när det ska spelas upp. Varför har jag valt GeMu C till trean? det kanske blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback