Torsdag

Idag har varit en ganska vanlig torsdag. Vaknade, ville inte gå upp. Åkte till skolan. Svenska, sen Gemu (som jag iof skolkade ifrån), sen var det dags för naturkunskap. Vi skulle ha någon jefla föreläsning som en sjukt tråkig astronom höll i, så jag sov istället. Sen hade jag piano. Det gick över förväntan. Har en vikarie nu, har inte träffat min ordinarie lärare än. Ska ha honom nästa vecka, och sen börjar han efter lovet typ. Jag vill ha kvar hon som jag har nu!
Efter pianot bar det av hem till Jennie för att fika. Skulle egentligen ha setts på stan, men hon var hemma med sjukt barn. Så jag åkte dit istället. Var där typ 2½ timme, och nu sitter jag här. Ska börja lite på en hemtenta i historia snart. Den ska vara inne på tisdag, så jag måste skriva den idag eftersom jag är borta hela helgen och sen går i skolan till 18.00 på måndag. Segt.
Ska ialf på Stuh i helgen. Längtar så sjukt mycket. Det ger mig otroligt mycket att vara där bland de människorna. Tråkigt att det bara är en gång om året, och snart kan jag kanske inte ens komma på det eftersom jag antagligen drar till USA om 1½ år och pluggar där i 2-3 år. Har börjat kolla på stipendier som jag kan söka. Välbehövliga pengar eftersom det är sjukt dyrt att plugga i USA.
Well well. Snart träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback