...

"tråkigt att det skulle sluta såhär"

Tyvärr kan jag inte hålla med. Du pratade skit om folk du kallade dina närmaste vänner, och så fort man träffade dem så sken du upp som om du inte nyss hade smutskastat dem bakom deras ryggar.
Du brydde dig inte om ifall någon annan hade det jobbigt, för du hade det ju "självklart" alltid värst.
Du kunde inte sitta och lyssna på mig när jag var ledsen. Det enda du malde på om var dina egna problem, som om du var den enda i världen som hade problem.

Förlåt, men jag kan inte vara ledsen över att det blev som det blev. För varje ord som jag någonsin har sagt till dig, både snälla och elaka, har kommit direkt från hjärtat. Både första och andra gången.
De ord som kommer från hjärtat just nu?
Du är den mest egotrippade person jag någonsin träffat. Du borde prova att bara sitta och lyssna på någon ibland. Det ger så mycket mer än att bara klaga på sina egna problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback