Födelsedag

jahapp, nu så är man ju 18 år då. Jösses vad tiden går fort ändå. Känns som nyss när jag sa "nu är det bara 6 månader kvar".
Hade ialf en underbar födelsedag.
Morgonen började bra med lite fina presenter från mami och papi, och ett presentkort på piercing av Ida, Lise, Todd och Hultman. Verkligen ett speciellt tack till er. Mer genomtänkt present fick jag nog inte!
Sen bar det av till Sandsborg där jag gjorde otroligt fina naglar helt gratis. Brukar vara nybörjare som gör dem, men ICKE! här var det proffs som skulle lära sig ett nytt material, så de blev helt sjukt snygga.
Sen bar det av och möta Karin och Nahla vi medis för att umgås med dem en stund.
Sen mötte vi upp Madeleine vi skanstull och sen iväg till east och pierca mig, det blev jättefint.
Sen hemåt och ta emot gäster. Fick massor med fina paket, och massa pengar. TACK FÖR VÄRLDENS BÄSTA ARTONÅRSDAG! och imorrn ska vi ut tjejer ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback