Helgen

Helgen har varit.. helt okej. Lugn och skön.
Började med att jag inte hade några lektioner i fredags, så jag jobbade lite på varvet istället. Arkiverade lite fram till klockan 13, sen slutade jag. Gick hem och tog mig en välförtjänt lunch, tacos, mums! Sen tänkte jag kika lite på tv men icke! somnade efter 5 minuter och sov till klockan 16 ungefär. Sen såsade jag runt hemma, och glömde helt bort att äta middag innan jag åkte till gården vid 18.30. Var där hela kvällen och mös med alla söta människor. Kollade lite på let's dance och sådär. Sen åkte jag hem och typ.. sov ^^.

Lördag morgon var det dags att gå upp redan vid halv nio eftersom det var dags att träffa mina kära konfirmander igen. Kommer upp till kyrkan vid halv tio och möts där av en lite småtrött bettan. Vi flummade runt den lilla halvtimmen innan konfirmanderna kom. De små barnen var sjukt bakis och inte alls på humör att vara på konfirmation. haha. stackarna.
Efter lunchen kom en grabb från Exit och berättade om sitt liv när han var nazist och sådär. Det var väldigt intressant.
Sen bar det av hemåt till min sjuka mami och vid 17-tiden kom Jenny hem till mig.
Vi såsade runt hela kvällen, tittade på film och sådär. Det var nice. Vi somnade vid 3-tiden någon gång.

Idag gick vi upp vid halv tio. Då var vi väldigt stolta över oss själva. Vi åt en redig frukost och sen bar det av mot handen. Jag övningskörde , det gick faktiskt ganska bra.
Väl inne i handen så beger sig Jenny hemåt och jag och min mami (som är frisk idag) styr våra steg mot triumph eftersom jag är i akutbehov av bh;ar. Hittar bara 1 där så vi beger oss till farsta istället och handlar några till. Totalt idag köpte vi fyra stycken. Det var nice.
Nu är jag hemma och har precis ätit en sen lunch. Om en halvtimme ska jag, mami och papi vara på bellevue på ledarmöte i DSK. Sen klockan 18.00 är det dags för terminens första linedance. Det kommer bli mysigt. Hoppas alla kommer ihåg danserna. Vi ska börja med en repetition idag och sen eventuellt lära ut Ghost Train. Den är rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback