Poweryoga

Igår var från början en dålig dag men slutade mycket bättre.
Klockan ringde kl. 06.00, usch usch. Det var bara att gå upp och göra sig iordning. Äta frukost och sen iväg till bussen. Träffade Melissa på bussen, men vi var inte så pratglada för båda var supertrötta. Sen klev även Hebing på bussen.
Väl framme i skolan kom jag i tid till historian för en gångs skull. Emil bjöd på kakor, ajabaja jag åt faktiskt en. Sen blev han arg på oss eftersom vi som vanligt inte hade med oss våra böcker. Vi hade betygsprat, han tyckte det var konstigt att jag inte fått bättre resultat på de skriftliga delarna. Han "upplever att jag hänger med bra och att jag lätt kan få ett mycket högre betyg. Så jag måste lägga i en högre växel". ehm. ja. Ska försöka, verkligen!
Sen låååång rast fram till engelskan. Den var tråkig, som vanligt. Klarar verkligen inte av den läraren. Hade ialf med mig paprerna som vi fick i mitten på förra terminen, det tyckte jag var duktigt. Gjorde utvärdering och sådär.
Sen efter det var det dags för komplettering i matte. Det var tråkigt, men vi har ialf en rolig lärare. Hoppas hoppas på MVG!

Sen slutade jag ialf, så jag skulle ringa Nahla. MEEEN, hon hade prov som det var något konstigt med så hon slutade mkt senare så jag fick vänta i en timme! jobbigt jobbigt. Till slut kom vi iväg ialf. Gjorde Karin sällskap till centralen där jag dessutom växkade lite pengar till euro. Bara några veckor kvar till österrike!
Sen gick vi och fikade på Blå Lotus, det var jättemysigt. Åt sallade med hummus, det var mums.

Så bar det av hemåt efter det. Kom hem vid sjutiden och han precis byta om för att sedan åka till poweryogan. Det var toppenmysig träning. Träffade Maria, Joanna och Bettan där. Det var trevligt. Blev lite dizzy i huvudet av det, men det var tydligen inget ovanligt. Sov som en stock hela natten.

Idag slutar jag 12, då ska jag äta lunch och sen åka iväg och simma. Efter det ska jag shoppa skor med Farmor. Sen ska jag fika med Lisa och hjälpa henne med matten. Ska bli mysigt att träffa henne. Det var länge sen!
Nu sitter jag på GeMu:n och har tråkigt. Har fått ett gigantiskt arete att jobba med, men det blir nog roligt.
Skriver säkert mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback