Smal och Snygg till nästa födelsedag.

Hej jag heter Martina och fyller 18 om 20 dagar. När jag fyller 19 vill jag vara en betydligt snyggare Martina.
(inte för att jag är ful nu, bara tjock).

Så jag ska äta GI mat och tappa några kilon och bli hälsosam. Så ska jag börja träna, f.o.m nästa vecka ska jag träna minst 2 gånger i veckan utöver linedancen.
Det kommer säkert bli bajsjobbigt, men jag är övertygade om att det går.
Jag vill kunna titta mig i spegeln och känna, "fyfan vad snygg jag är".
Det blir ett hårt år, men det är lungt. Resultatet kommer bli bra.
Kommer säkert behöva stöd från massa andra människor, men det räknar jag med att får. För jag har världens finaste vänner.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback