Söndag

Idag har varit en ganska normal söndag. Somnade vid två kanske halv tre inatt. Ställde klockan på 11 då det var dags att gå upp och äta frukost och mysa runt i pyjamas en stund innan jag orkade anstränga mig och välja kläder och göra mig iordning. Orkade till slut det iallafall.
   Sen åkte jag halv två bussen med två trötta kollektivmedlemmar (två av hampus vänner) och mötte även upp Maria på bussen. Vi åkte sedemera till bageriet och drack lite grönt te och åt champinjonsoppa med Linn, Paula och Joanna. Prata om lite dittan och dattan, men det blev mycket 18-årsdag.
  Sen tog vi en prommis hem till Joanna där jag och Maria blev hämtade av min mami och vi begav oss hemåt. När jag kom hem låg jag bara och vilade på soffan, sen åt jag sushi till middag. Det var mums. Sen tog jag mig en tupplur. Det var också ganska nice.

Sen var det dags för kvällens höjdpunkt! En återblick av Grey's Anatomy!
Jisses Amalia säger jag bara. Den serien, det är grejjer det. Jag får panik! Meredith måste få sin mc Dreamy, men nu verkar det som om det har kommit in en veterinär i bilden. Jag blir galen, men men. Vi får se vad som händer i nästa avsnitt. Can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback