Stalker

ehm, ja. Jag har fått en stalker. Haha. Jävla Bettan.
Dagen börjar tidigt tidigt. Upp halvsju för att åka till mammas jobb halv åtta (fast som vanligt sitter vi och äter frulle för länge och åker inte förrns kvart i). Sen jobba fram till 12.30. Lunchlunchlunch och sen till bussen för att åka in till stan.
   På bussen träffar jag min kära vän Elisabeth, som också ska in till stan. För att gå på bio, precis som jag. Så vi gör sällis in och träffar hennes vänner oscar och oscar i handen som också gör sällis. Sen väl framme på t-centralen så skiljs vi åt för dagen, tror vi. Så jag går till makeupstore och köper en ögonskugga och en rouge i väntan på min finaste Madeleine. Hon kommer lite sent.
  Vi beger oss iväg för att hämta våra biljetter till Borat och sen för att äta lite mat. Pratar massor. Sen går vi till bion, där vi möter Elisabeth, Oscar och Oscar... IGEN :O. Visar sig att de också ska se Borat, samma tid, samma plats, till och med samma rad! Jisses jisses. Vi ser på Borat och skrattar lite ibland, och ibland känns det mer som om man vill kräkas, men men. Efter det tar jag farväl av min Madeleine och gör sällis hem med Elisabeth, Oscar och Oscar. En lång, men ack så trevlig dag. 
 
Jag och Elisabeth är ganska lika till sättet. Både kan få aggro-ryck när vi blir arga och typ skrika, vi gillar samma musik, har samma favoritlåtar och ja, gillar samma grejjer helt enkelt. Det är bra, eftersom vi trots allt jobbar med varandra.

Men det var allt för idag folks, btw får ni gärna börja kommentera lite. Det skulle vara kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bea såg också borat idag!

2007-01-05 @ 01:16:57
Postat av: Martina

Vilken hemlig en du är ^^

Postat av: elisabeth

hey! ödet, martina! men visst är jag väl lite av en stalker ändå.. :P känns som att vi bör removea våra händer från gammelgården snart ^^ men,men.. vi måste kirra möte snart. things will be as it used to in time, i promise. puss<3

2007-09-24 @ 16:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback