Träningsvärk

Hade inte träningsvärk när jag vaknade imorse, den har lixx smygits sig på lite under dan. Har ont nästan överallt. Uschusch, men det är ändå rätt skönt.

Imorgon är det historia, engelska och komplettering MaB(för att få MVG) som gäller. Sen på kvällen ska jag gå på PowerYogan. Det ska bli mysigt. Ska fika med Nahla också. Det var typ evigheter sen.
På torsdag är det också komplettering i ma. Åååh! jag SKA ha MVG, Niklas sa att jag var sjuuukt nära.
Sen på fredag är jag ledig, så då ska jag jobba på varvet på förmiddagen, sen ska jag bara vara ledig. Kanske låna Kira och ta en promenad, beror på. Är inte så pepp om det regnar direkt, jag har inga vattentåliga skor.

På lördag är det konfirmander med Bettan som gäller, vi ska måla våra gipshänder, haha. Sen söndag ska jag övningsköra och sen shoppa med mami (är i akut behov av bh-ar) och sen är det ledarmöte med DSK. vojnevojne. Men det blir nice. Sen börjar ju linedancen på kvällen. Det är också nice.

Annars så är det bara 1½ vecka kvar till stuh <3. haha. Och efter det bara en ½ vecka kvar till födelsedagen vilket innebär piercingen. omgomg. längtar ijhäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback