Utekväll

Jaha, kära vänner. Så har man klarat av sin första utekväll. Det var underbart, och det har jag det trevliga sällskapet att tacka för.

Det började med att jag åkte hem till Maria för att piffa till mig lite och hjälpa henne att välja outfit. Vi tog 17.20 bussen in till hande. På busshållplatsen möte vi Ida, och Malin&Malin hoppade på efter vägen. Vi tog oss till Friday där jag drack min första lagliga drink, och vi mötte även upp Todden :D.
Vi fick i oss en otroligt god middag och sen drog vi till Claras, för där var det happy hour. 25 kr för en öl. Det blev 4 för min del. Sen drog vi vidare till 360 där vi träffade en tredje Malin och hennes australienare, Lukas. Mycket trevlig. Där dansades det och så fick jag i mig ytterligare en öl, en p2, en cider, än jäger shot och en jagvetintevaddetvarmendetsmakadelakrits shot. Lakritsshoten och ölen fick jag från malin och lukas. söton. Hittade även ett ragg där. Vojne vojne. Vet dock inte hur han såg ut, men han typ dansade bra. Jag som inte fick ha oralkontakt på massa veckor. Well well. En gång är ingen gång.
Det var en otroligt bra kväll! Tack till alla som förgyllde den!

Kommentarer
Postat av: nahla

haha, ditt freak.
nice att det var nice.

2007-01-28 @ 12:37:22
Postat av: Madeleine

Gud så kul! ååh p2 är så sjuuukt gott!(h), älskarey

2007-01-29 @ 21:43:09
Postat av: Martina

Nu väntar jag bara på att du ska bli 18 ;)

Postat av: Hultman

Haha bra att du hade det kul då! Fast det va lite skönt att vi inte, som du ville, gjorde nån jakt av det hela att hitta ditt ragg igen :P haha! ;)

2007-01-30 @ 08:18:02
URL: http://pixelpinglan.blogg.se
Postat av: Martina

Jag kommer ju inte ens ihåg det :O

2007-01-30 @ 20:42:15
URL: http://martinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback