12/6

Japp, jag ska ta tag i bloggandet igen. Fick lite bassning av Frida (som har en bondbränna som jag ska skratta åt på fredag!). Hon är förövrigt bäst som har fixat en tid hos hennes moster som ska fixa mina naglar. Lovely, du ska få bli min personliga stylist i framtiden.

Idag var rytmus i alvik och hade friluftsdag. Det var obligatorisk närvaro men frivilligt att delta i aktiviteterna. Jisses säger jag bara. Spelade lite brännboll, lite badminton och lite volley boll. Jag ägde på allt... öhm.. ja. Det var helt okej. Sen åkte jag med Jenny till handen och såg till så att hon provade typ 100 klänningar. Människan kan itne shoppa, man får nästan tvinga henne. Hon tycker att klänningarna är FÖR fina. Det går inte säger jag. Hoppas hon köper klänningen på bik bok som gjorde henne till vaersta baben. Hon är så söt. Personligen inhandlade jag 1 par skor, en topp/klänning och en bolero. Najs. Jag ska ha på mig det imorrn.

Efter mina shoppingbravader har jag tagit mig till mammas jobb där jag sitter nu. Fick min nya mobil idag eftersom min andra har avlidit. Den är fin. Jag är lite kär i den.

Har suttit och läst bloggar en stund. Läste susses och fick ångest (tack så mkt). Ett år kvar i skolan, sen åker jag förhoppningsvis till USA, men jag oroar mig lite. Kommer vännerna finnas kvar när jag kommer hem? Usch. Jag kanske tappar alla om jag är borta. Det är ångest. Sen vet jag ju inte om jag ska plugga bara 1 år eller om det blir flera. Blir det flera kommer jag ju komma hem på sommrarna och över jul och så, men kommer ni glömma mig då? Tror jag skulle dö då. Kanske. Inte riktigt, men jag skulle nog bli ledsen. Uschamej ja.

Imorrn är det ialf skolavslutning, det är najs. Slutskiva för våra treor också, men nu kallar min mor så jag måste gå.
Fred och kärlek.

Kommentarer
Postat av: Susse

Förlåt. Jag kan inte låta bli att älta ;P
Jag är ju som jag är, svårt att dölja det ;P
Vad gillar du min bloggs nya färger?

Postat av: frida B

Men låt min bränna va!
Klart att vi inte glömmer dig! Du får inte glömma oss dåra! Du kanske får ett mkt bättre liv med ännu bättre polare!dåligt.
Vad fan e en bolero?

2007-06-13 @ 09:24:51
URL: http://frida-b.bloggagratis.se
Postat av: Bea

Dina riktiga vänner har du alltid kvar. No matter what!

2007-06-16 @ 14:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback