15/6

Sommarlov, finally! Onsdagen var bra. Först avslutning för oss som inte tar studenten i år, sen iväg och fika. Fick iof vänta sjukt länge på att min kära vänner i trean skulle springa ut, men det var det värt. Det bar av hem till Nahla där det bara bjöds på vegansk mat. Det var helt sjukt gott. Lovely! På kvällen bar det av in mot stan, det var en absurd upplevelse att träffa en prostituerad på en toalett :O. haha. Jisses säger jag bara.

Vi gick ialf till Babasonic, första gången jag var där. Det var bra, ölen var hyffsat billig och det fanns många söta människor. Vi var där till typ halv två, se åkte jag och Nahla till den oficiella skivan. Vi fick inte komma in för att det var så sent, så vi plankade in istället. Vi ville ju träffa folket. Det var helt okej och ölen var ännu billigare. Mums. Pappa hämtade i stan så var hemma vid fyra någon gång.

Igår var det upp vid åtta för att fixa mina naglar som nu är jättefina. Sen åkte jag tillbaka till Dalarö och träffade Nallebörnarna och kollade upp lite vad de skulle göra på kvällen. Känner att jag måste hålla lite koll på dem så att de inte dricker för mkt. Efter det åkte jag hem och sov middag, det var skönt. Jag var grymt trött.

Åkte in till Fasching med Jenny på kvällen. Tog en återställare och lyssnade på jazzmusik. Vi var inte där så länge. Tog 23-bussen hem. Det kändes lagom. Så att jag är pigg idag. Susse, Mad, Frida, Sofia och Jenny kommer hit och äter middag. Vi ska grilla, så jag ska åka och handla snart. Sen ska vi till Melissa ikväll, mys! Party party. Och imorrn ska jag och linn på Emegenza, det kommer att bli fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback