17/6

Det har varit en bra helg. Grillningen i fredags var lovely. Maten smakade bra och enligt Susse hade jag överträffat mig själv (man tackar man tackar). Vi drog från mig vid halv tio och begav oss hem till Melissa. Där kryllade det av folk som man inte träffat på länge. Det var trevligt. Sofia upptäckte att hälften av människorna där var fjortis, Nähä?! :O. Det var trevligt tills Karl spydde ner toan och Linn hade sönder stolarna. Då blev alla utslängda så vi drog till Marcus på efterfest, nu igen. Vi kom till Marcus vid halv två kanske, drog därifrån vid fyra. Det var en trevlig kväll.

Jag och Sofia gick upp vid 12-tiden igår och myste lite i solen. Sen åkte vi upp till dalarö och åt glass och mobbade erik the glassgubbe. Moaha. Efter det begav jag mig in mot staden och möttes upp av Linn på bussen. Åkte till Debaser Medis för att bevittna Emergenza finalen. Det var trevligt. Hoppas de går vidare till Tyskland.

Snart ska jag åka in till handen och mötas upp av Emmi. Vi ska inhandla en presifent till Issa och sen åka ut till henne i hennes hus i skogen. Det ska bli trevligt. Jag har inte träffat henne på typ ett år. Jisses Amalia säger jag bara. Jenny ska följa med också. Det blir nog trevligt.

Annars så är det ju så att jag börjar jobba imorrn och jobbar sju dagar framåt, sen åker jag till USA. Finally.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Emmi

wei, mysigt att ses igår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback