...

Idag har varit en tung dag, vi var på Lasses begravning. Det var första gången jag såg min pappa gråta.
Det kändes ganska surealistiskt. Tyckte så synd om Jonna med familj, och mysan, och erica, och alla andra.
Jag grät floder. Han var bara 10 år äldre än pappa. Tänk om min pappa dör om 10 år? nej, usch säger jag bara. Lasse-lekledare, han var ju odödlig.
"Laget före Jaget"

Jag vet att du har det bra där uppe, snart kommer ditt team upp så att det blir lite drag.
Annars har det varit en störd helg.
I fredags träffade jag Lisa, var helt underbart. Hur länge sen som helst, men vissa människor vet man bara att de alltid kommer att finnas där. Vi var ialf på båtmässan och sen hemma hos Lisa och kikade på film med Madde och Andrée. Sen var jag tvungen att gå upp sjukt tidigt i lördags för att det var dags för konf igen. Var bara 4 stycken där, det var sämst.
Lördag kväll var galen. Samma människor som alltid som förstör festen, men det var jätteroligt att får träffa massa människor som jag inte har sett på typ 1½ år. Galet, vissa personer blir bara sötare och sötare.
Sov bort hela söndagen med Bettan, sen var det linedance. Sen var helgen slut. Det går så fort.

Kommentarer
Postat av: frida B

Aaa sjuk fest dåra! älskar dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback