Äsch.

var bor du? Smådalarö
bott utomlands? nej
flyttat antal gånger? 0
var skulle du vilja bo? har inte bestämt mig än
vilken årskurs var bäst i skolan? jag vet inte, typ 7-8
vad vill du bli när du blir äldre? ung?

UTSEENDE
hur lång är du? 178
hur mycket väger du? för mkt 
mest nöjd med? jag vet inte, helheten kanske 
minst nöjd med? min mage
skostorlek? 41
glasögon? ska ha, men orkar inte. det är dyrt 
har du några piercingar/tatueringar? Piercingar: läppen och öronen

DITT RUM
stort, litet eller mitt emellan? enormt
vilken färg på tapeterna? Chai och lammull
favoritmöbel i rummet och varför? Min säng, den är otroligt skön. 
vad vill du ändra där inne? jag vill sätta upp mina hyllor.
vad har du där inne av följande:
a) Tv? nej
b) Video/dvd? nej
c) Dator? ja
d) Stereo? nej
e) Telefon? nej
f) Högtalare? ja
g) Garderober? ja
h) Speglar? många
vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? vatten, varvet, vägen, skogen

KLÄDER
vad använder du just nu för jacka: Svart fjällräven
vad använder du just nu för skor: varierar, stövlar och vårskor.
favoritfärg på kläder: svart blandat med färgstarkt
vilka kläder skulle du vilja ha just nu: massa kläder som jag har sett överallt. shopping <3 
vad har du för jeansstorlek: 38
för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? för mycket 
favoritmärke bland kläder? h&m kanske, jag vet inte.

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng: Jenny
du pratade med: mamma
du delade en drink med: jag delar sällan drinkar, men typ nahla.
du gick på bio med: vet inte
du gick på stan med: Jenny & Emmi
skällde på dig: typ pappa säkert
skickade ett e-mail till dig: vegan.nu

SENASTE
låt du hörde: något med hello saferide tror jag.
film du såg: hotell rwanda
sak du stal: minns inte, säkert någons penna
mat du åt: pasta med pesto och parmesan
gången du åt en 7-eleven korv: aldrig 

Kommentarer
Postat av: Susse

Tack för en trevlig kväll igår ;)
Nu är din lilla blogg länkad. Mohahaha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback