!

Var på inspelningen av Tack Gode Gud idag, hysteriskt. Äkta min humor. Helt klart värt att titta på.




Jag vet vilka som gillar mig, om du inte gör det, så håll käften och sluta tracka anonymt. Det är det mest patetiska och fegaste en människa kan göra. Har man något att säga, så kan man ta det face to face. Jag bryr mig inte om folk som sprider rykten, eller folk som pratar skit, men vill du säga något till mig så gör det då oanonymt eller inte alls. Bara för att du egentligen vill vara som jag!

Annars då? Åt veganskt hela dagen igår. Jag är så duktig. Ska försöka ha en vegandag i veckan. Har jag mer kommer mamma att flippa, men så småningom så.
Har repat musikal i 3 dagar, det har gått helt okej men varit ganska rörigt. Jag har ialf inte fått några hysteriska utbrott vilket jag faktiskt trodde att jag skulle få. Musikalen kommer bli sjukt bra. Hoppas så många som möjligt kan komma och kolla. Det kommer vara på Kåren 30-31/5. Underbart. Synd att jag antagligen kommer missa en föreställning dock, men jag vill inte missa Idas student för allt i världen. En av de största dagarna i livet lixx. Tur att jag fick reda på det tidigt ialf så att vi kan ha en backup plan.

Snart är det Bright Eyes! På lördag faktiskt! Jisses vad tiden går fort. Jag och Nahla <3. Ska bli sjukt kul.
Och imorrn är det dags för piercing igen. Nipple den här gången. SMÄRTA! Men Todd frågade om jag var man eller mus, och såklart är jag MAN! Det vet ju alla.

Nu är det dags att sova folks. Godnatt och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback