Helgen

Helgen har varit bra, första jobbhelgen och allt.

Fredag:
Skola, hade bara 2 lektioner. Scemu och spec.ens, så det var lungt. Musik bara lixx. Sen gick jag och handlade mat till ugd. Hyrde film i handen och mötte Bettan på bussen. Sen till gammelgården och planera lite konf. Sen var det dags för UGD, och hör och häpna: vi var 14 stycken (ledare inräknat). Underbara människor! Lite skeptis till andakten och bordsbön märkte jag, men det är lungt. Vi är till för alla ändå. Man behöver inte vara med på just de delarna.
Efter middagen var det dags att kika på film. Vi såg "Säg att du älskar mig" och "Rent". Älskar Rent! Säg att du älskar mig var däremot hemsk!
Ida var där och fotade lite också. Hon gör ett projekt om Ungdomar i religionen typ. Så fokus på mig ;). Moahahaha. hon ska fota lite på Uppdrag Global också :). Sen så blev det ju inte så mycket övernattning av det hela, bara jag, Bettan och Aapro som sov över, men men. Sov kanske 3-4 timmar.

Lördag:
Upp tidigt efter mina få timmar av sömn, usch usch. Iväg för att jobba. Första dagen, var faktiskt lite nervös, men det gick bra. Fick lära mig kassan och sådär. Fick prismärka massa grejjer också. Var nästan inget folk, antagligen för att isen inte släppte helt förrns i fredags.
Efter jobbet åkte jag hem och duschade och sov middag. Hur skönt som helst. Sen var jag ensam hemma ett tag. Det var också sjukt skönt. Lite egen tid. Gick och lade mig tidigt också.

Söndag:
Jobbat idag också. Har inte vart några kunder alls idag så jag har bara pysslat lite. Märkt om massa varor på lagret och sådär. Tvättade några båtar också, men det var så kallt där de står så jag kunde inte vara där inne. Får väl antagligen göra det någon annan helg istället, men det är lungt.
Ska åka och dansa snart. Orkar egentligen inte. Har sjukt ont i ryggen. Mensvärk! Har inte haft det sen jag började med p-piller typ, så det är lite irriterande.

Kommande vecka är det bara arbete med musikalen som väntar. Ialf mån-ons 9-17. Torsdag ska vi spela upp GeMu-projekten så jag tänker nog vara "dödssjuk" i influensa eller något åt det hållet. Vill inte. Tänker nog åka och träna istället, det skulle vara trevligt. Kanske kan få med mig Nahla också.

Gud, märks verkligen att jag är uttråkad! haha. Palla läsa om min vecka egentligen. Men skyll er själva ^^.
Kanske skriver något intressantare någon annan dag, kanske.

(Btw så verkar en epedemi av "vegeterianism" dragit över Dalarö. Vi var 4 stycken i fredags, men det är bra! vegeterian ftw!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback