Helgen

Helgen har varit Lovely, totally.

Fredag:
Eftersom jag var ledig så lovade jag mami att hjälpa till inför min fd. skolas Talangjakt. Har lillebror kvar där så mami är fortfarande engagerad. Lyckas ta mig upp för att vara i Fredrika Bremers Aula vid åtta på morgonen. Spenderar sen resten av dagen där. Träffar lite mysiga människor som man inte har träffat på länge. Sen bar det av hem till Jenny vid 5-tiden för att äta middag, pizza!
Sen tilbaka till Fredrika för att möta upp Bettan och titta på spektaklet. Träffade lite folk från gamla klassen. Sen drog vi oss hemåt och Bettan sov över.

Lördag:
Vi var tvugna att gå upp vid tio eftersom vi skulle in till stan på uppdrag global med konfirmanderna. Det var trevligt. Mycket folk. 500 konfirmander lyckades samla in 36.000 kr på en timme. Jag var ganska stolt. Sen så fick vi ledare jättefina "Utrota Hungern" tröjor också. Det var väldigt trevligt.
Efter det så mötte jag upp Nahla vid södra för att sedan gå på jakt efter ett ställe där vi kunde ta en öl innan konserten. Vi hamnade på little persia som var riktigt mysigt.
Sen bar det av till Debaser Medis för att peppa inför Bright Eyes! Var grymt bra, lite kort bara. Lovely att vara där med Nahla också! Sedan skulle vi planka på ace, men det lyckades vi inte med. Så vi tänkte att vi skulle dra till h62 istället, men där var det fullt, så vi drog hem istället. Nattbussen blidde det och en promenad i kylan från Vallavägen hem till Nahla. (har blivit förkyld pga det!)

Söndag:
Vaknade upp hemma hos Nahla och åt frukost och lite så. Sen så åkte vi tillsammans mot staden, Nahla skulle till Hökarängen på föreläsning och jag till Sandsborg för att fira min Madeleine som fyllde 18 <3. Var hur mysigt som helst. De hade dukat upp en hel buffé med efterätter, så man fick ångest när man skulle välja!
Efter det så åkte jag hemåt för att dansa linedance och på kvällen somnade jag innan 23, vilket var jätteskönt.


Annars har det inte hänt så mycket på sistonde. Börjar bli lite stressad. Det är hur mycket som helst kvar att göra innan sommarlovet, och ändå är det bara ca. 3 månader. Varav 1 vecka är lov, 1 vecka är jag i Polen och sen går 1 vecka bort när vi har musikalen+rytmusfestivalen och sen är det Kristihimmelfärd också. Jisses Amalia säger jag bara. Men det är lungt, man överlever alltid.

Kommentarer
Postat av: plankarnahla

yo, jag kom visst in på ace haha

2007-04-03 @ 01:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback