Hemma igen

Österrike var najs. Inte som jag hade tänkt mig, men otroligt trevlig. Mysigt att spendera lite kvalitetstid med min Melissa.
Sammanfattningsvis så var snön kass, det var konstigt väder och utgången var sjabbig, men det blev en bra resa ändå. Har köpt spritspermier, bacardi kokos och 2 liter vin. Det är najs.

Kom hem igårnatt. Det var skönt att sova i min egen säng igen.
Idag har jag gjort absolut ingenting. Legat på soffan bara. Nu på kvällen åt jag tacos med the family. Hur lyckligt lottad är jag inte som har en fungerande family?
Sen har jag pratade med Frida på telen ett tag. Så otroligt bra människa. Bästis i femman, och nu är det bannemig tid att ta upp vänskapen igen. Så lika i åsikter och sätt och allting! Underbara hon! Fast vi gick skilda vägar när vi var typ 10 så har vi utvecklats åt samma håll!
Och hey, hon har till och med blivit vegeterian och gått med i djurättsalliansen. WOHOW! Vegeterian istheshit.

Ledig imorrn förövrigt. Luncha med Bellis. Sötikussini. Det ska bli trevligt.

Förövrigt är vädret i alperna den globala uppvärmningens fel, när ska vi människor börja tänka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback