Sjukling

Det år så otroligt inte givande att vara sjuk. Ligga på soffan och inte göra någonting. Det är skönt att slippa skolan, men man kan ju ialf inte göra något annat. Och alla andra är i skolan, så man har inte ens någon att prata med. Det suger verkligen.
Dessutom har jag inte självdisciplin nog att plugga heller. Jag skulle verkligen vilja vara duktig på att plugga och få toppbetyg, men jag orkar inte. Jag är så trött på skolan. Hela skolan känns så oplanerad. De är sämst på att gå ut med information. Typ; hejviharrytmusfestivalom2månaderochingenvetvadsomskahändadå! jag blir galen. Sen så går en hel vecka mån-sön åt till musikalen och rytmusfestivalen, och det är inte ens säkert att vi får kompledigt, bara för att vi inte har några vanliga lektioner. Nähä, men vi kommer fortfarande hålla på med skolarbete dygnet runt i en vecka. Jag blir galen. Dessutom krockar det med Idas student, vilket inte gör det ett dugg roligare. ARGH!

Well, helgen ser ut att bil bra ialf. Jobb, spelning, jobb, fira farfar. Det blir mys.
Familjen åker till Högvålen i eftermiddag, jag kommer att sakna min mamma! Jag gillar att vara ensam hemma och så, men kanske inte i 9 dagar. Blir sjukt tomt, dessutom är jag mörkrädd, och vi har typ miljoner stora läskiga fönster där folk kan komma och titta in på en. Uschusch. Jag kommer aldrig att växa ifrån min mörkrädsla.

Snart är det påsklov ialf. Då blir det hårförlägning! Yey!
Kanske ska ta mig samman och bjuda hit lite vänner på påskafton också och bjuda på vegetarisk påskmat? Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Susse

Krya på dig och du kan spöa vilket monster som helst ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback