12/5

Jag hatar att våra lärare inte kan planera så allting kommer samma veckor. Jag har kommit till den gränsen att jag har så mycket att göra så jag vet inte vart jag ska börja och skiter i allt istället. Det suger.

Idag är det konfirmand dax ialf. 11-14.30 ska vi hålla på. Vi ska mest planera deras konfirmation bara. Så det är rätt lugnt. Sen ikväll är det AFI med Emmi <3. Lovely. Har längtat i flera månader typ!
Igår var Idas vernissage förövrigt. Det var grejt. Hon sålde rätt mycket tror jag. Ingen ville köpa "Clown", det var min bild. De tyckte att jag såg för ledsen ut. Kewl kewl, men det var ju lite det som var meningen. Fick äntligen träffa lillhunden Doris. Fick sitta valpvakt medans Ida sprang runt och var värd. Det kan vara den sötaste hunden som finns! Hon har överbett ^^, det var soet.
Imorgon är det arbete också, samma tors-fre nästa helg. Lör-sön blir det plugg. Usch, men jag måste. Jefla arbeten! Tisdag är det skiva ialf, ser grymt mycket fram emot det. Lises är det . Jag och Ida ska till henne lägenhet och föra innan, det blir najs.

Kommentarer
Postat av: Paula

åhh... du får du skrika å hoppa å lite så för mig då!;)
hade verkligen viljat gå å se dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback