17/5

Har jobbat idag. Det gick bra. Det var mer folk än det varit innan, det var najs för då blev det inte så dött som det brukar. Sen jobbade typ alla mekaniker också. Haha. Maria har fortfarande inte träffat någon av dem :O, jag har träffat typ alla. Jag tycker att de springer där jämt.
Efter jobbet bar det av hem till Susse där även Mad och Paula var. Missade Frida som skulle hem till Stallarholmen. Det var tråk. Jag saknar henne, och hon kommer inte imorrn för att hon ska iväg och gå på bajs. Det suger, men hon kommer hem på söndag igen.
Iallafall så fick jag spela det berömda SoR-spelet som Susse införskaffat, och jag erkänner: Jag är ohjälpligt fast! Det var hur kul som helst. Var länge sen jag spelade tv-spel. Jag hade vaersta skillz när jag var mini, men det kommer nog tillbaka.
Åkte hem och åt middag, för att återvända upp till dalarö och Mads hus denna gång. Susse och Erika var även där. Jag och Mad var osociala och spelade, det var bäst. Snackades lite om morgondagen, förhoppningsvis blir det lyckat trots mycket folk + litet hus + att jag tröttnar på vissa människo, men ja. Det blir nog najs ändå ska ni se. Jag är ju ialf ledig på lördag, lovely. Söndag med. Maria och Alex ska jobba ^^. Yey. Men måste som tidigare nämnt plugga. Det kommer aldrig gå, men jag måste försöka. Peppa mig någon?
God natt.


Kommentarer
Postat av: frida B

Ville också va me! jag skulle ha ägt er såå mkt!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback