20/5

Kan inte fatta att helgen redan är slut. Jag hatar det. Har inte alls fått så mycket gjort som jag har tänkt mig, men det får gå ändå. I fredags var det fest hos Joanna för henne och Linn, det var nice. Inte så jäkla mycket drag, men ändå. Det var trevligt. Saknade Frida, men det var ju faktiskt lite roliga människor där :). Tänkte gå hem vid 3 när ett gäng skulle på efterfest hos Marcus, men halvägs hem möter jag Carlbark, så jag vände och gjorde sällis till Marcus ialf. Var där till kvart över fem. Spelade Texas hold'em och jag vann! moahahaha. Jag är bäst. Vi mötte tidningsbudet på väg hem. Hon åkte rökandes förbi och hälsade "morrn", vi orkade knappt svara. Dukade i säng vid 6 på morgonen.
Igår gick jag upp vid 11-tiden och åt frulle och slappade. Sen pluggade jag faktiskt. Kände mig så himla duktig! Är nästan klar med engelskan nu. Däckade vid 23-tiden någon gång och sov till 10 imorse. Det var underbart. Pluggade även idag. Mest Israel/Palestina konflikten. Historia-arbetet om det ska vara inne på onsdag och samhällsarbetet om det ska vara inne nästa måndag. Dags att börja kanske? Har skrivit inledningen på historian ialf. Det känns bra, men borde skriva typ hela avhandlingen innan jag går och lägger mig. CRAP!
Ska ialf möta Jenny i skolan imorrn vid halv elva trots att jag har 1 lektion bara, och den börjar halv fyra! Men vi måste till plugga och åka till stadsbiblioteket och lite sånt. Ska även ha konsert på kvällen för dem som vill komma. Helt gratis på Rytmus, den börjar 18.00.
Nu ska jag ta mig i kragen och skriva avhandlingen på historian. Jag fortsätter rapporteringen någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: Paula

haha, vaddåra äre något fel på ICA eller ;) jag ska jobba på Karlslund också! :)

Postat av: paula

Nä den där klon jag har köpt är 3,5-4 mm. Men sen ska jag låta mitt öra vill ett tag. När du tar ut ditt smycke börjkar det blöda eller ser det rött ut då? det gör det på mig :P
hihi jag vet jag har as mkt jobb nu. HJade inget jobb alls för typ 3 veckor sen. Men nu ska jag jobba 3 veckor på karlslund och 3 eller 4 på ICA.
Ja juste, dom stänger ju tidigt dom. Å det är bra å ha jobb i hörst också. Men hurru vad har du för msn!? :D

2007-05-22 @ 08:06:25
URL: http://paula.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback