22/5

FITTCPHELVETSJÄVLASKIT! Ursäkta uttrycket.
Såhär ligger det till. Jag åker hemifrån klockan 6 på morgonen, efter att ha kommit hem halv elva och kommit i säng 1 dagen innnan, och tar mig till jävla Tullinge för att promenera 1 mil till Lida whateverplace mitt i skogen.
Väl där händer ingenting, vi får knappt någon info. Jag, Jenny och M-C tänker "nej, men här blir inga barn gjorda" så vi drar med en tidigare buss och missar ett moment där vi ska gå och kolla på stationer där i skogen som andra elever som inte satsar på Mvg (inget ont mot dem såklart!) har gjort. Vi är trött och småsjuka och behöver plugga så vi drar. Sen nu berättar M-C som har pratat med vår vän Helena som var kvar att då har lärarna sagt ashögt till alla att de som gick tidigare kan inte få MVG på kursen. URSÄKTAMIGVA?! för att jag inte tittade på andra elevers stationer där vi typ skulle gissa "vem äter mig" och titta på en bild av en myra. Det suger. Jag ska tvinga Nicklas att visa exakt vart i kursplanen det står att jag inte kan få MVG för att jag missade det. För jag har pluggat som ett as och är sjukt stressad. Jag är så stressad så jag kommer att kunna klämma fram några tårar för att få lite medlidande. FANHELVETEOCKSÅ! Jag behöver (okej kanske inte) det där MVG. Jag vill ialf ha det. Jag orkar inte mer. Och nästa vecka är musikalbajset också. Egentligen orkar jag inte ens. Kul att vi är så stressade så vi inte orkar tycka det är kul längre.

Annars var gårdagen rätt bra, hade uppspel och det gick hel ok. Linn, Frida och Madde var där och kolla. Då blev jag glad :).

Nu ska jag skriva klart ännu ett fittarbete och sen typ.. ta livet av mig. Skämt å sidor. Jag orkar inte mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback