23/5

Hej folket.
Idag är jag något gladare, trots en bultande huvudvärk som jag har haft hela dagen. Gick upp 8 imorse och insåg att jag har hela förmiddagen ledigt. Pratade med Frida igår och undrade om hon kunde klippa mig på förmiddagen (hon klagade så på mitt slitna hår i måndags). Hon sa att det kanske gick, jag kunde åka in och kolla. Så det gjorde jag, och så klart så fanns det plats för mig. Wohow! Det är jag som är festen. Blir klippt av kungen som snor allt mitt hår. Attans alltså. Vill bara att det ska bli långt så att jag kan göra något coolt av det.
Åkte efter det ut till Dalarö för att ha butiksgenomgång och brandövning på jobbet, nu är jag proffs. Fick träffa den mysterious Alex som jag och Maria länge undrat vem det är. Det var en trevlig prick. Maria tyckte han var barnslig, men jag tyckte han var kul ^^. Det blir nog najs. Upptäckte dock att vi inte jobbade så mkt samtidigt i sommar, det suger juw. Hoppas Maria behöver byta någon helg. Åt middag med jobbet efter utbildningen. Vi åt på Bellevue. Jag fick stekt zucchini med parmesanost på, stekta grönsaker och en typ potatisbulle med feta i. Det var himla mumsfillibaba.
Sen såg jag Grey's som äntligen är ikapp mitt tittande. Tänkte även sätta mig in i Lost snart, ska få låna säsong 1 och 2 av min chef. Någon som känner för att ha maraton med mig?
Imorrn är det redovisning och konfrontering av nk-lärarna. We'll se how it goes. Pallar egentligen inte bry mig, som vanligt. Det löser sig. Snart är det sommarlov. Bara typ 3 veckor kvar. Lovely.

Kommentarer
Postat av: Susse

Palla Lost, håll dig till Greys i stället! Lost har inte Dr. Burke *mums*

Postat av: Ida

Klanka inte på LOST! Tänk på att jag vet vart du bor!

2007-05-28 @ 21:13:35
Postat av: Susse

Ida! Jag är inte rädd för dig, innerst inne vet du att Grey's är bättre ;)

2007-05-28 @ 22:56:13
URL: http://susse.bloggagratis.se
Postat av: Martina

Man kan la gilla både Lost och Grey's? Eller?
Fast jag är ju Grey's i grund och botten. ^^

2007-05-28 @ 22:57:54
URL: http://martinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback